Home Den danske Kirke i London

Global-beskrivelse

OVERVIEW

The domain danskekirke.org presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have inspected nineteen pages within the web site danskekirke.org and found nineteen websites interfacing with danskekirke.org. There is one contacts and directions for danskekirke.org to help you contact them. There is three mass media sites enjoyed by this website. The domain danskekirke.org has been online for one thousand two hundred and forty-seven weeks, thirty days, eight hours, and eighteen minutes.
Contacts
Addresses
Online Since
Jun 2000

DANSKEKIRKE.ORG TRAFFIC

The domain danskekirke.org is seeing fluctuating quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for danskekirke.org

Traffic ranking (by month) for danskekirke.org

Traffic ranking by day of the week for danskekirke.org

DANSKEKIRKE.ORG HISTORY

The domain danskekirke.org was first submitted to the registrar on June 16, 2000. It is now one thousand two hundred and forty-seven weeks, thirty days, eight hours, and eighteen minutes young.
REGISTERED
June

PERIOD

YEARS
MONTHS
DAYS

Danskere i Storbritannien

Jeg har ikke hørt så meget om filmen udover, at den vist har vakt meget harme hos nogle. Husk; en film skal ses i biografen. Ses vi? Lørdag, september 19, 2009.

Danish Church Danish Church Website

Donate and follow the progress. WELCOME TO OUR FUNDRAISING WEBSITE. The Danish Church in London. Today the Church is more in demand than ever.

Handelsflådens Velfærdsråd

Forår og efterår spilles der en maritim fodboldturnering i Svendborg - mere info følger. Søfarendes ferieboliger har tre dejlige boliger i Danmark. To sommerhuse ved Vesterhavet og en lejlighed på Bornholm. Vor mand i Rotterdam besøger de danske skibe i havnen. Bestil friske aviser og bøger inden ankomst. Alle om bord kan være med i vores motionskonkurrencer om bord. Forår og efterår spilles der en maritim fodboldturnering i Svendborg - mere info følger.

Dansk KFUK - Velkommen

Raffle ticket winners - Lodseddel vindere 2017. Sygesikring, læge and tandlæge. Heldagstur til Oxford and Bicester.

WHAT DOES DANSKEKIRKE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of danskekirke.org Mobile Screenshot of danskekirke.org Tablet Screenshot of danskekirke.org

CONTACTS

Den Danske Kirke i London

Else Hviid

4 St. Katharine's Precinct

London, NW1 4HH

GB

DANSKEKIRKE.ORG SERVER

We found that a lone root page on danskekirke.org took seven hundred milliseconds to load. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
88.198.28.198

NAME SERVERS

ns2.dir.dk
ns.dir.dk
ns3.dir.dk

BROWSER ICON

We discovered that danskekirke.org is employing the nginx/1.10.3 (Ubuntu) os.

Home Den danske Kirke i London

Global-beskrivelse

PARSED CONTENT

The domain has the following in the web site, "Velkommen til Den Danske Kirke i London, St Katherines." We observed that the web site also stated " Her samles vi om dansk kirkeliv og danske traditioner, og vi glæder os til at lære jer at kende." It also stated " Gennem året festligholder vi alle de gode danske højtider, arrangerer aktiviteter omkring forskellige interesser og mødes på kryds og tværs af alder og sprog. Klik på den gule blok! Den Danske Kirke i London på Facebook. Den Danske Kirke i London." The header had Globalt-nøgleord as the highest ranking keyword. This keyword was followed by global-keyword which isn't as urgent as Globalt-nøgleord.

SEEK MORE BUSINESSES

FDK - Velkommen til Foreningen af Danske Kirkegårdsledere

FDK - Foreningen af Danske Kirkegårdsledere. Velkommen til Foreningen af Danske Kirkegårdsledere. Velkommen til Foreningen af Danske Kirkegårdsledere. Foreningens formål er at samle lederne af danske kirkegårde og arbejde for fagets fremme og standens anseelse samt udbrede kendskabet til kirkegårds- kultur og -organisation. FDK udbyder et grundlæggende og videregående efteruddannelsesprogram i ledelse på højt niveau og afholder løbende temadage om aktuelle faglige emner.

Danske Kirkers Råd

Derfor er vi med i Danske Kirkers Råd. I efteråret 2017 udkom det lille hæfte Noget om den kristne tro. Kursus- Noget om den kristne tro. Hvordan møder mennesker troen? Alpha Danmark er igen med i Økumenisk Forum.

Find danske kloakmestre og information for boligejere

Har du glemt dit password så kan du sende en mail til. Indtast din email i brugernavn. Jeg har glemt mit password! OBS vinduet lukker og dit login vil blive sendt til din email.

Torre del Mar, La Axarquía, Málaga m.m.

Torre del Mar, La Axarquía, Málaga m. Lærerige, oplysende og interessante artikler om livet og naturen i Torre del Mar, la Axarquía, Málaga- og andre spanske provinser. Spanien under los Reyes Católicos.